Projekt magazínu Žena v autě.cz

Sledujte nás na:

Elektromobil a zimní mrazy

V zimě klesá reálný dojezd elektromobilu na jedno nabití. Stačí si pořádně zatopit a rázem přijdete o několik desítek kilometrů dojezdu na jedno nabití. Jaké funkce se (zejména v zimě) v elektromobilu vyplatí mít? ELenka radí využívat funkci předehřátí baterie a zadávat cílovou adresu do navigace.

DS 3 E-Tense: foto ŽENA V AUTĚ

V zimních mrazech je žádoucí mít elektromobil vybavený funkcí předehřátí baterie. Baterka se totiž sama zahřívá a tím se maximalizuje její dobíjecí rychlost. Pokud u elektromobilu není tato funkce k dispozici, doba nabíjení se výrazně prodlužuje (např. Škoda Citigo iV nebo Dacia Spring).

Dalším trikem do třeskutých mrazů je zadání dobíjecího bodu do navigace. Elektromobil se systémem předehřátí baterie sám pozná, že se na konci nebo v průběhu cesty bude dobíjet a připraví na to baterku.

Informace o cookies na této stránce

Soubory cookie používáme ke shromažďování a analýze informací o výkonu a používání webu, dále využiváme nezbytně nutné cookies k nastavení tohoto panelu a povolení dynamických Google map. Podrobnější nastavení.

Povolit vše
Zamítnout